loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 8 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها





هوای تو دارم…
چه هوای لطیفیست برای نفس کشیدن..

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

طعمی تلخ تر از دوری نچشیدم..
اما حرف تو که باشد،فاصله سم است..

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

اگر دلت گرفت سکوت کن !!
این روزها هیچ کس معنی دلتنگی را نمیفهمد!!!!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟
بـگـذارسـخـت باشم و سـرد !!
بـاران کـه بـاریــد … چـتـر بـگـیـرم و چـکـمـه !!!
خـورشـیـدکـه تـابـیـد … پـنـجـره ببـندم و تـاریـک !!!
اشـک کـه آمـد … دسـتـمـالـی بـردارم و خـشـک !!!
او کـه رفـت نـیـشخـنـدی بـزنـم و سـوت . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

میپوشانم دلتنگی ام را با بستری از کلمات
اما باز کسی در دلم تو را صدا میزند…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

از وقتی که تــو رفتی ، آینده هیچ وقت نیامد که هیچ
گذشته هم هیچ وقت نگذشت . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

آه چه دلتنگم من!!!یاد روزایی که دستت تویه دستم بود و حالا نیست دلمو تنگتر میکنه…و حالا از فراز سالها نسیمی سرد نبودنت کنارم رو فریاد میزنه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

اگر راست است که هر کسی یک ستاره روی آسمان دارد،   ستاره من باید دور، تاریک و بی‌معنی باشد-شاید من اصلاً ستاره نداشته‌ام!»

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ساده میگویم…
دلم یک خوب می خواهد نه یک عالیه عالی نه اینکه بهترین باشد دلم یک خوب می خواهد…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چه دردی بیشترازاینکه تودردم رانمیدانی/به چشمم خیره میمانی نگاهم رانمیخوانی/به من گفتی چراسنگی؟چرااینگونه دلتنگی؟من ازدردتومیمیرم نگودیگرنمیدانی؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی.
خشن تر , عصبی تر , کلافه تر , تلخ تر …!!!
و جالب تر اینکه با اطراف هم کاری نداری!
همه اش را نگه میداری…
و دقیقا سرهمان کسی خالی میکنی که دلتنگ اش
هستی!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تمام سهم من از عشق تو شد این جمله…….تلفن همراه مشترک مورد نظر شما خاموش میباشدthe mobile set is off

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

حســــرت ، یعنی خواستن تـــــــو که داشتن نمی شود
هیـــچوقـــــــــت…!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

جلوى بعضى ازخاطره هابایدنوشت،
آهسته به یادآورده شود،
خطرریزش اشک…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دلم کمى هوامیخواهد…
امادرسرنگ،
از زندگى خسته ام…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنهایی ام را کســی شریک نیست
مطمــــئن باش
دستِ احتــــیاج به سمت ِتــــو که هیـــچ
به سمت ِ خودم هم دراز نخواهم کرد…
شایـــد کــه تنهایی هایم
از تنهایی دق کنــــد..!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نمیدانم رفتی یا فرار کردی…..
بعضی ها می روند تا فرار نکرده باشند،بعضی ها فرار می کنند تا نرفته باشند…..
ساده تر بگویم نیستی!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من به جای خالی اش بیشتر از خودش عادت کرده ام . . . اعتراف تلخیست…!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دلتنگی یعنی اینکه دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمود کنی داری ساعت گوشیتو میبینی…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام،چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوری ات را…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نظر می رسد که زندگی بی تو
یعنی هیچ
حالا که رفتی
فهمیدم که فقط به نظر می رسید…..!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

امروز و فرداهایم ، پس فرداها ، همه و همه
خراب شده اند
بعد از تو …
برگرد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

عشق یک چرخه است:
وقتی عاشق می شوید، صدمه می بینید.
وقتی صدمه می بینید، متنفر می شوید.
… … وقتی متنفر می شوید، سعی می کنید فراموش کنید.
وقتی سعی می کنید فراموش کنید، دل تنگ می شوید.
وقتی دل تنگ می شوید…
در نهایت دوباره عاشق می شوید.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

به دیدارم بیا هر شب
در این تنهایی تاریک و تنهای خدا مانند
دلم تنگ است
و من تنها و تاریکم
سنگ است دلی که نیست در سنگر عشق.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 2,441