loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 7 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها



فراموش کردنت کار آسانی است ! کافی است دراز بکشم

چشمهایم را ببندم و نفس نکشم !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مساحت خلوتم را پر کن ، عمودی یا افقی فرقی نمیکند
همین که ضلعی از چهار دیواری ام باشی کافیست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند ، بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دریا همیشه از من دلگیر است ، میدانی چرا ؟

چون همیشه بزرگی تو را به رخ او میکشم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چه زیبا حرف میزنی ؟ تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن !
از زاویه تو … آها دیدم ، از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

این روزها زیادی ساکت شده ام

حرف هایم نمی دانم چرا به جای گلو ، از چشم هایم بیرون می آیند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خیالت همه جا با من است ، اما دلم گرمای بودنت را میخواهد نه سردی خیالت را

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

کفش هم اگر تنگ باشد زخم میکند ، وای به حال دل من از دوری تو

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هرکس جای من بود ، می برید ، اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو می دانی چرا هرچه این نگاه می بارد ،این بغض سبک نمی شود ؟!
چقدر گفتم این همه بی نشان شدن دلتنگ ترم می کند؟
چقدر گفتم اینهمه زمزمه نبودن بی تاب ترم می کند؟
من گفتم اما تو باور نکردی
دلتنگ تر شدم …
بی تاب تر شدم …
باور کن

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هی فلانی
زندگی شاید همین باشد
یک فریب ساده وکوچک
آن هم از دست عزیزی که تو دنیارا
جز برای او وجز با او نمیخواهی
من گمانم زندگی باید همین باشد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بیش ترین عشق جهان را به سوی تو می آورم
از معبر فریادها و حماسه ها
چرا که هیچ چیز در کنار من
از تو عظیم تر نبوده است
که قلبت
چون پروانه ای ظریف و کوچک و عاشق است

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چه زیبا گفتم دوستت دارم
چه صادقانه پذیرفتی
چه فریبنده آغوشم برایت باز شد
چه ابلهانه با تو خوش بودم
چه کودکانه همه چیزم شدی
چه زود به خاطره یک کلمه مرا ترک کردی
چه ناجوانمردانه نیازمندت شدم
چه حقیرانه واژه غریبه خداحافظی به من آمد
چه بیرحمانه من سوختم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

جایی هست که دیگه کم میاری
از اومدن ها , رفتن ها , شکستن ها . .. .
جایی که فقط میخوای یکی باشه ، یکی بمونه نره
واسه همیشه کنارت باشه
من الان اونجام
تو کجایی ؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 134
  • بازدید کلی : 2,464