loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 23 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها




این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم…
شاید از این تنهایی خلاص شدم…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنها یک تنها میداند تنهایی تنها درد یک تنها نیست…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنهایی تقدیر من نیست… ترجیحِ منه…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل، بی‌بهانه، یه دفعه‌ای، نصف‌ شبی
عجیب آدم رو آروم میکنه…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چه یه وجب… چه صد وجب…
تنهایی یه دنیاست!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

قفل هزار رمز کابوس تنهایی من، کی با سلام تو باز می شود؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد…
مثلا آغوش تو!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنهایی ام را دوست دارم، بوی پاک نجابت می دهد…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره…
مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

این روزها برای تنها شدن کافیست صادق باشی…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنهایی یعنی منتظر هیچکس نباشی…
تنهایی همان دلتنگی نیست…
در دلتنگیها کسی حضور دارد…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد!
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من برای تنها نبودن، آدمهای زیادی دور و برم دارم
آن چیزی که ندارم کسی برای “با هم بودن” است…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چه تفاوت عمیقیست بین تنهایی قبل از نبودنت و تنهایی پس از نبودنت…!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنهایی یعنی یه بغض کهنه…
یه چشم خیس…
یه موزیک لایت…
یه فنجون قهوه ی تلخ و یه پاکت سیگار…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

آنقدر از تنهایی نترس، تو تنهایی وارد این دنیا شدی…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

راز این هستی چیست؟
ما چرا آمده ایم؟
کار ما نیست گذر از هستی، گذر از آدم ها
کار ما شاید
پر کردن تنهایی یک دل تنها باشد…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است…
داشتن بعضی ها تنهاترت می کند…!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

آدم‌های تنها آزروهای کوچکی دارند…
شبیه اینکه کسی در خانه را به رویشان باز کند…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنهایی را دوست دارم…
بی دعوت می آید، بی منت می ماند…
بی خبر نمی رود!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

اگر آدمهای کره زمین…
تعدادشان فرد باشد…
یک نفر تنها می ماند…
تو رفتی و فرد تنها شده ام من…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

کوه ها با همند و تنهایند، همچو ما باهمان تنهایان…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو دنیایی که جای آرزوهاست
کسی جز تو منو عاشق نمی خواد
بیا تا تکیه گاه من تو باشی
دلم مثل خودت تنهای تنهاست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 2,337