loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 7 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها



بگو چه مخدری بود
در بودنت ...
كه اینهمه نبودنت را
درد میكشم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من كه خوب می دانم
به کودکی هم اگر برگردم...
تو همان
شیشه شیر گمشده ام می شوی...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

.ســر به هــوا شــده ام،
تــو هم زیر ســرت بلــند شده ...
چقــدر عجیــب:
فکــر می کــردم قلــب همیشــه گرفتــار می شــود؛
امــا انگــار " ســر "،
نقش کلیــدی تری دارد در این ماجــرا

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خیابان که نیست بشود از همان جایی که رفته ای برگردی ، بفهم ، این لامصب اسمش احساس
است..............احساس.!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوری را

چگونه بشکنم فاصله های تموم نشدنی جدایی را

به وسعت ندیدن نگاهت خستم و طاقت دوری ندارم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ممنون که نمی پرسی: حالت چطور است؟ تا مجبور نشوم..

دروغ بگویم که خوبم.!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

قرار نیست که همیشه من خوش باشم ...

دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم ...

امروز دیگری خوش است برای با تو بودن ...
و فردا یکی دیگر...

از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست .........!

تو می تونی .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دیـــــــــــــــــــــر آمـدی
کمـــــــــــــــــــــــی تغییـــــــر کرده ام !
بــــــــرای
شناخـتـنـم
عکـســــــــــم را
مچـالـــــــــــه کن …!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

همه میگن صورتم پیسی گرفته، کسی نمی‌دانست که آن رنگ رفتگی‌ها جای سرازیر شدن اشک‌های شبانه است...
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مداد رنگی هایم را بر می دارم
نبودنهایت را سیاه می کنم ....
بودنهایت را سفید
نقاشی ام سیاه و سفید نمی شود
سیاهی بیداد می کند
راستی!!
فاصله ها را چه رنگی کنم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو برو … من هم برای اینکه راحت بروی می گویم : ” باشد ! برو ! خیالینیست !!! ” اما کیست که نداند . . . بی تو تنها چیزی که هست خیال توست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مرا به تختم ببندید و تنهایم بگذارید ، هر چقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید .. . من دارم او را ترک میكنم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دور از نفسهایت دق میکنم!برایم بادکنکی باد کن

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو دنیایی که جای آرزوهاست / کسی جز تو منو عاشق نمی خواست
بیا تا تکیه گاه من تو باشی / دلم مثل خودت تنهای تنهاست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

شلیک کن!
تنها گلوله می‌تواند
از اینهمه خاطره بگذرد
و سالها بعد
در مغزم تیر بکشد
شلیک کن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 2,410