loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 12 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها




فکر کنم ما تو نسخه رایگان (تریال) دنیا زندگی میکنیم
اون قسمتهاش که به بقیه حال میده برای ما کار نمیکنه !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

رفیق دوران مهد کودکم نه تنها ازدواج کردبلکه طلاقم گرفت.
منم هنوز دارم پاندای کنگ‌فوکار دانلود میکنم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یه بار عاشق شده بودم و شکست عشقی بدی خورده بودم!
واسه همین رفتم تو اتاق و درو رو خودم بستم…
بعد از یه ساعت صدام کردن که بیا شام بخور داره سرد میشه !
گفتم: من دیگه هیچی نمیخورم ، میخوام بمیــــــــرم
گفتن : شام ماکارونیه ، ته دیگ سیب زمینی هم داره که دوس داری
یعنی اونو بیشتر از ماکارونی دوست داشتی؟!
نامردا نقطه ضعفِ منو پیدا کرده بودن ..!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مغز انسان پر کارترین جای بدنه اون همه 24 ساعت روز
و همه 365 روز سال و کار میکنه کار اون از لحظه تولد آغاز میشه
و فقط وقتی متوقف میشه . . . . . . . . که ما وارد سالن امتحانات میشیم!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

استاد میگه چرا سمت راست کلاس همیشه شلوغ تر از سمته چپه !؟
گفتیم چون وایرلس اینور بهتر آنتن میده !
دچار یاس فلسفی شد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نقطه؟ چین
خوشه ؟ چین
پاور؟ چین
گل؟ چین
دست ؟ چین
مو؟ چین
عرق؟ چین
ته ؟ چین
دامن ؟ چین چین !
ببین چین تا کجای زندگیمون نفوذ کرده !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

همانطور که دیگر شلوار پاره نشانه فقـــر نیست !
ســـــکوت هم نشانه ی رضایــــت نیست….

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دقت کردین همیشه تو فیلم ها هروقت کسی تنها خونه هست
و داره فیلم ترسناک میبینه سریع بیرونو نشون میدن که
داره بارون میاد و رعد و برق میزنه ؟؟!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

جون مادرتون اگه ماشین صفر می خرین رو شیشه بنوسید «ماشین صفره»
ولی پلاستیک های رو صندلیشو بکنید!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

- شما وضعیت تحصیلیتون چیه؟
+ بنده لیسانس دارم.
- شما چطور؟
– بنده فوق لیسانس دارم..
… – و شما؟
— بنده شوق لیسانس دارم…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم
ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو میشکنم !!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

وقتی میرید خرید وقتی میاین خر نیستید !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

وضعیتم اینطوریه که :
قبل از حموم رفتن یه لیوان آب میوه پر میکنم و میذارم روی میز و
بعدش میرم دوش میگیرم و میام بیرون!
اونوقت یهو با تعجب به لیوان روی میز نگاه میکنم و میگم:
عــــه! مرسی عزیزم بازم که برام آب میوه گذاشتی!
و…با لذت خاصی میخورم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دوست دارم یک روز آن قدر پولدار بشم که وقتی رانی می خورم؛ اون تیکه آخر آناناس که ته قوطی گیر می کنه واسم مهم نباشه!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دختر اول: هیچ فحشی بدتر از این نیست پسری بهت شماره ایرانسل بده
دختر دوم: تو این اوضاع بی شوهری اگه كدپستی هم دادش قبول كن

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مادر بزرگم میگه دختر پسری که همدیگه رو دوست داشته باشن بهم محرمن ؛ صیغه و اینا هم دیگه نمیخاد ...
اصن مرجع تقلیده منه این بشر

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

در یک جشن عروسی در لرستان؛
به علت استفاده بیش از حَدِ برف شادی
8نفر از مِهمانان ناپدید و مَدارس اِبتدائی تعطیل شد !!!!!!!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بابام عکس پروفایلمو دیده میگه :
چرا عکس خودت رو گذاشتی؟؟
می گم پس عکس کی رو میذاشتم؟؟
میگه عکس منو میذاشتی حداقل 4تا دختر بهت پا بدن !!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 2,343