loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 10 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


لینک دانلود این جملات


پسر یکی از فامیلامونو ختنه کردن دیروز صبح بانداژشو باز کردن،
از صبح گریه می کنه که من این مدلی نمی خواستم!

*******************************************

به بابام می‌گم پول بده می خوام کتونی بخرم. می‌گه فعلا بذار نتیجه 5+1 معلوم شه :| مملکته داریم؟

*******************************************

آقا ما  2بار اون شعر هیچکسو خوندیم مامانم شنید..تا یه ماه میخواس منو بیدار کنه صدام میکرد میگف : پاشو تو یه آشغالی باهات کار دارم من:|

*******************************************

دیروز مامان رو بردم خرید دیدم یه پنج دقیقه اس داره قفسه ی شوینده هارو میگرده!رفتم پیشش میگم دنبال چی میگردی؟میگه" رنگین شوی مشكین تاژ "!!!! :| فک و فامیله داریم؟

*******************************************

ساعت 6 دارم از خونه میرم بیرون ،
میگم : 12-11 میام!
بابام میگه :
حالا خودت به درک اون دختره صاحاب نداره ..؟

*******************************************

چرا باباها فکر میکنن شلوار جین بیست تومنه ؟ :|

*******************************************

با اون شدتی که مامان بزرگم تو ماشین من آیت الکرسی میخونــــــه عبدالباسط تو ختم باباش اونجوری قرآن نخونده :))) فک و فامیله داریم؟

*******************************************

پسر عموم رفته با دختر خاله‌ش ازدواج کرده. داداشم میگه اینا از کجا همو پیدا کردن؟!!!!!

*******************************************

شب رفتم خوابیدم حال نداشتم دوباره پاشم برم کولر رو خاموش کنم به بابام اس ام اس دادم: بابا کولر رو خاموش کن... جواب داده :شما؟!! :|

*******************************************

مادرم روزی 10 تا میسکال داره
8تاش از خونه خودش به گوشیش زده که پیداش کنه
2تاش هم بابام زده اونم واسه اینکه گوشی مامانم رو پیدا کنه
تازه میگه یه آیفون باید بخرم :/

*******************************************

پسر داییم یه خرگوش خریده اسمشو گذاشته ببعی :| فک و فامیله داریم؟

*******************************************

من اگه یه لباس یا شلوارو یه هفته نپوشم، مامانم به دستمال یا دستگیره تبدیلش میکنه. :|

*******************************************

خواستگار اومده بابام میگه نمیدونم هر چی خودت میگی؟منم گفتم نه! میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه! فک و فامیله داریم؟

*******************************************

همسایمون تازه زایمان كرده بود،مامانم رفته عكسامونو از آلبوم در آورده و آلبومو كادوپیچ كرده و رفته داده به زن همسایمون :-o:-o:-o
فرداش همسایمون آلبوم با دو تا عكس آورده به مامانم میگه: این دوتا عكس تو صفحه ی آخر آلبومتون جا مونده بود،مثل اینكه یادتون رفته بود اینارو در بیاری..!!!
مامانم :))))))))))
همسایمون :| :|
ماااا :D :D :D :D

*******************************************

خواهرم واسم اس ام اس داده
ش م خ د........
هرکاری کردم نتونست بخونم،زنگ زدم میگم چی نوشتی؟میگه واقعا متاسفم برات که نتونستی بخونیش نوشتم:شام مهمونیم خونه داداش!!!!!!! :O
فکر کنم باید 37 واحد کلاس رمزنگاری و رمز گشایی واسه ادامه زندگی با خانواده ام پاس کنم:)))

*******************************************

شیرین خواهرم استاد دانشگاهه،سوال میان ترم طرح کرده واسه دانشجوهاش رفته خوابیده.برادرزاده ی 7 ساله م که اون شب باهاش دعواش شده بود رفته زیر برگه ی سوالا نوشته "شیرین گوزو ".خواهر منم که گیج،رفته برگه رو داده به مسئول امتحانات،اونم که از خواهر من گیج تر،سوالا رو تکثیر کرده داده دست شونصد تا دانشجو،دیگه خودتون تصور کنید جلسه ی امتحانو...:|

*******************************************

داداش بزرگِ من معمولاً عادت داره وقتی تو خونه هستش کنترل تلویزیون هم دست خودش باشه، حتی وقتی پای تلویزیون نیس کنترل رو با خودش مییبره که بقیه، کانال تلویزیون رو عوض نکنن ..
یه دفعه من و بابام چند ساعت دنبال کنترل گشتیم و پیداش نکردیم، آخر سر دیدم داداشم از خواب بیدار شد و اومد نشست پای تلویزیون و کنترل رو از جیبش در آورد ... :|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 170
  • بازدید کلی : 2,500