loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 8 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها



بـــه مــن کـــه رســـــیدی

چــــه سَـــرِت شــــلوغ شــد...

میـــدونســـتم پــاقــدمـــم خــوبـه

امــــا نــــه دیــــگه این قــد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

لعنتی هـَرچــه داشتــَم رو کـَردَمـ !

امــاتــو...

اســیر نشــدی...

سیــر شــدی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

وقتی میگویم : خدانگهدار ....
یعنی دستم را بگیر !
آغوشت را به من هدیه کن ؛
وبا یک دنیا عشق بگو :
بی من دوام نخواهی آورد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دنبال تو نمی گردم!
دنبال کسی می گردم...
مثل تو ... ... ...
تا تورا نشانش دهم بگویمش " مثل او نباش

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

به سگ محبت کنی برایت دم تکان میدهد ؛
اما ....
تودرقبال آن همه محبت ،
وقت رفتن حتی دست تکان ندادی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو سکوت می کنی

فریاد زمانم را نمی شنوی !

یک روز من سکوت خواهم کرد !
...
تو آن روز...

برای اولین بار...
...
مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

وفا ! یعنی این که :
بعد از رفتنت
حتی نگذاشتم کسی بفهمد مرا دور زدی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

از من فاصله بگیر...

هر بار که به من نزدیک می شوی...

باور می کنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت!

از من فاصله بگیر...

خسته ام از امیــــــدهای کوتاه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

شنیدم وقتی که میرفتی

رد پایت را پاک میکردی

بیخیال...

من دنبال دلت بودم

وقتی دلت با من نیست

چه فرقی میکند کجا باشی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو را .....

خودم


چشم زدم ...

بس که نوشتمت میان شعرهام بی آنکه..

اسفند بچــــــــرخانم میان واژه ها..

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دردناکترین قسمت یه رابطه عاشقانه اونجاست که یه روز بدونی
تو فقط گزینه ی روز مبادایش هستی .....

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من برای " تنها نبودن " ، آدم های زیادی دور و برم دارم ،

آن چیزی که ندارم ، کسی برای " باهم بودن " است!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

وقتی دیر می آیی

دلم هزار جا نمی رود

یک جا می رود!!!

آن هم خانه ی رقیب

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

لــعـنــتــی ... باشـــــه !

مـن بـــه تــــو نـمیــــــام ،

امــا تـــــــو بـه خــودت بـیـــا . . .!!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 2,450