loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 21 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این جملات



هواپیما داشت سقوط می کرد یارو میگه داره سقوط می کنه؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ داره واسه نماز نگه میداره التماس دعا!

*****************************************
مامانم میگه برو اسفناج بخر میگم میخوای خورش اسفناج درست کنی ؟
میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ ملوان زبل و دعوت کردم امشب واسه اون میخوام..!

*****************************************
به بقاله میگم آقا کشک داریــــــن؟! میگه: کیلویـــــی؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ... متـــــری!!!

*****************************************
داداشم لثشو جراحی کرده بود یه چند ساعتی نمی تونست حرف بزنه. را به را می رفتم پیشش می پرسیدم: درد داری؟ رفته بودی دندونپزشکی دیگه؟ دکتره دندونپزشک بود؟ آمپولم زد؟ حالا خوب میشی ؟
افسرده شده از بس که اینهمه موقعیت پـَـَـ نــه پـَـَــــ رو از دست داده...

*****************************************
دارم خونه رو جارو می زنم به مامانم می گم پاتو بردار یه لحظه.
میگه: میخوای زیرشو جارو بزنی؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می گن بهشت زیر پای مادران است، میخوام ببینم چه جور جاییه؟؟؟

*****************************************
دیروز بعد مدتها هوا آفتابی شده بود. سر خیابون بودم داشتم آسمون رو نگاه میکردم که داداشم اومد، میگه : داری آسمون رو نگاه میکنی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ ((مای بی بی)) پوشیدم سرمو مثل یه مررررد بالا گرفتم....

*****************************************
زنگ زدم اداره مخابرات به خانومِ م?گم خانوم ببخش?د خط تلفن ما بوق نم?خوره،!
زنه م?گه خرابه؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ احتمالا سرما خورده سینَش درد میکنه، ج?زی نم?گه.
عصبان? شد بهم گفت فردا با مدرک شناسا?? ب?ا?د ا?نجا.
گفتم ب?ـــــــــام مخابرات؟
گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ برو داروخونه یه شربت سینه براش بگیر، ایشالا خوب میشه..

*****************************************
رفتم ساندویچ بخرم میگم:یه سوسیس بده!!!
میگه:میخوری؟!؟!؟!؟!!
میگم: بله دست شما درد نکنه!!!!!
.
.
.
.
.
(ستاد مبارزه با فساد پ نه پ!!!!!)

*****************************************
تو آسانسور برج میلاد ، کمتر از یه دقیقه رسیدیم همکف. بغل دستیم میگه رسیدیم!!؟؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ برا نماز و ناهار نگه داشته.

*****************************************
گشنم شد
رفتم سمت یخچال که ببینم چیا هست که بخورم
درب یخچالو که باز کردم...
دیدم تو یخچال یه مگس با سرعت فوق العاده پایین در حال پروازه و همینطور داشت از سرعتش کاسته میشد...
گفتم چته سردته که اینطوری داری پرواز میکنی؟
با صدای لرزان گفت پـَ نـَ پـَ...
.
.
.
.
.
.
.
ناگهان وی از شدت سرما بر روی قطعه پنیری افتاد و دار فانی را ودا گفت...
سلامتی این مگس غیور که پـَ نـَ پـَ نانه زیست و پـَ نـَ پـَ نانه از دنیا رفت...
یادش گرامی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 2,342