loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 8 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


لینک دانلود این جملات



دو تا دوسـت دختر هم نداریم، اس ام اس عاشقانه ای که اولی فرستاد رو بفرستیم به دومی، جواب دومی رو بفرستیم واسه اولی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یارو نه درس خونده؛ نه شغلی داره؛ نه ماشینی.. خلاصه هیچی نداره؛ ازش میپرسی ازدواج كردی؟ با اعتماد به نفس میگه هنوز دم به تله ندادم! لامصب تو خودت تله ای!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ترسناک ترین سوال سال :
.
.
.
آخرین نفر کی دستشویی رفته !؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خدایا!
اعتماد بنفسی در حد شرکت کنندگان مسابقه ی
رقص ممد خردادیان به ما عطا کن ..!
آمین....!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

امروز اومدم آذوقه شش ماه پشه ها رو برداشتم گذاشتم جلو رو شون ...
گفتم ببرید ، برید اگه كم بود بازم بیان ...
دیدم واستادن دست نمیزنن !!!
رئیسشون زل زد تو چشام گفت ما نون بازومونو میخوریم ...
اینا از گلومون پایین نمیره

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یکی از افتخارات زبان فارسی اینه که "گه بخور" و "گه نخور" هردو یه معنی رو میرسونه.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

به رفیقم میگم: داری چی کار میکنی ؟! میگه :دارم با یکی از عشقام میچتم!! لامصب دل نیست که اتوبان همته ..!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گوشیم از بس زنگ نخورده قاطی کرده بدبخت!

همینجوری نشستیم یه دفعه خود به خود صفحه ش
روشن میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته ..!
فکر کنم قولنج مولنج میشکونه واسه خودش !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

امروز سوار یه تاكسی شدم كولرش روشن بود!!!
می خواستم سرمو بچسبونم به شیشه و از خوشی گریه كنم!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دو قطره آب ریخت رو مانیتور
اومدم با دستمال کاغذی پاک کنم دیدم قهوه ایه
تعجب کردم ، نگو گــــِـــل درست شده بود !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

میخواسم دوس دخترمو بپیچم بهش گفتم عزیزم من برم بخوابم فردا امتحان دارم
بعد ده دقیقه دیدم یه اس ام اس پر از فحش اومد
یكم فك كردم تازه فهمیدم چه سوتی دادم فردا تعطیلهه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

آنقدر بدم میاد ازاینایی که از سادگی و صداقت بچگیامون
سو استفاده میکردن و حرف می کشیدن ازمون !
الان که بزرگ شدم میفهمم چه مسائل فوق سری ای رو لو دادم …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

زنگ زدم به دوست دخترم میگم میخوام رابطه ام رو باهات قطع کنم . خواهشا شمارمو پاک کن و دیگه بهم زنگ نرن!!! دوست دخترم : من شمارتو سیو نکردم که بخوام پاک کنم !!!!!! منو میگی ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 2,521