loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 7 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها



هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم / افسرده دلم به یاد تو شاد کنم
بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است / با یاد تو این خرابه آباد کنم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست ؟ / من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ تو ام
هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من / آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تو ام ؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

آرزو داشتم قطره اشکی بودم که در کنار چشمت متولد میشدم
بر روی گونه ات می غلطیدم و در کنار قلبت می مردم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نباشی ، دلم که هیچ ، دنیا هم تنگ میشود !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم :
که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تقصیر خودمونه ، بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به “توان” رساندیم !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

عشق انسان را داغ میکند و دوست داشتن انسان را پخته
هر داغی یک روز سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

آرزوهایم زیر انبوهی از خاکستر هنوز نفس میشکند
هنوز شعله ورند ، نسیم مهربانی تو کی می وزد ؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

آهای ! کافه چی ، میزهایت را تک نفره کن ، نمی بینی ؟ همه تنهاییم !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد
بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد
خداوند شب و روز تمام لحظات
پشت و پناه تو عزیزم باشد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه
هر جا نگاه می کنی می بینیش

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی
مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

با یاد تو زندگی کردن چه کم خرج است ، نه خواب میخواهد ، نه خوراک !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

از فکر من بگذر خیالت تخت باشد
من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد
این من که با هر ضربه ای از پا در آمد
تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد
تصمیم دارد با خودش ،با کم بسازد
تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هزار گل تقدیم به آیینه ی شکسته ای که هزار بار لبخند شما را تکرار می کند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

این روزها آنقدر شکسته ام ، که عصا به دست راه میرود دلم !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دلم دل نیست ، دریا نیست ، مرداب است
که موجی هم سراغش را نمی گیرد
نه میل زیستن دارد نه می میرد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

همیشه با غمت من در ستیزم / به این خاطر همیشه اشک میریزم
روی هر برگ گلی این را نوشتم / تویی امید من تنها ، عزیزم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد
عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد
گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی
یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

جدا موندن از کسی که دوستش داری فرقی با مردن نداره
پس عمری که بی تو میگذرد مرگیست به نام زندگی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دنیا مثل پاییزه ، هم قشنگه هم غم انگیزه
قشنگیش به خاطر توست ، غم انگیزیش به خاطر دوری از توست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یک چشم من از روز جدایی بگریست
چشم دگرم گفت چرا ؟ گریه ز چیست
چون روز وصال شد فرازش کردم
گفتم نگریستی نباید نگریست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم
ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد
خوش به حال تو که خودت را راحت کردی
یک خط کشیدی تنها ، آن هم روی من . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نیستی همنفسم سهم دلم بی کسیه
تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه
بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه
زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو را انگار یک جا دیده بودم
میان خواب و رویا دیده بودم
نگاهت همچو شبنم آشنا بود
گمانم بین گلها دیده بودم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو دنیایی که جای آرزوهاست
کسی جز تو منو عاشق نمی خواست
بیا تا تکیه گاه من تو باشی
دلم مثل خودت تنهای تنهاست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو
تو شدی زندگی من ، همه یادم شده تو
یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود
می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دل نزد توست گر چه دوری ز برم
جویای توام اگر نپرسی خبرم
خالی نشود خیالت از چشم ترم
در قلب منی اگر چه جایی دگرم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هزار کلمه برجای خالی ات ریختم اما پر نشد
به گمانم از جنس بی نهایتی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

باز دلم یاد شما می کند
یاد همان لطف و صفا می کند
این دل بی کینه همیشه تو را
بر سر سجاده دعا می کند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را، گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسند…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر
به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هر بار که می خواهم به سمتت بیایم
یادم می افتد “دلتنگی ” هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

عشق یعنی تو مرا می رانی
من به صد حوصله می آیم باز . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

حوصله ی جمع و تفریق ندارم، یه ضرب خرابتم !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

شیشه ای مشکند… یک نفر می پرسد که چرا شیشه شکست؟
یک نفر می گوید: شاید رفع بلاست،
دیگری می گوید: شیشه را باد شکست؟
دل من سخت شکست. هیچ کس هیچ نگفت.
از خودم می پرسم: ارزش قلب من ازشیشه یک پنجره هم کمتر بود؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

به کجا می نگری؟ بودنت تنها نیست
تو خدا را داری ومن آرامش چشمان تو را . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

پر است خلوتم از یاد عاشقانه ی او / گرفته باز دل کوچکم بهانه ی او
نسیم رهگذر این بار هم نیاورده / به دست قاصدکی نامه با نشانه ی او . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

قلب کال من در فصل دست های تو می رسد
فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 2,422