loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 8 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


بابام یهویی پریده تو اتاقم ?

میگه اصلا هل نکن

هیچیم از رو مانیتورت نمی خواد ببندی ?

نیگا نمیکنم!!!!!!

من
:|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

اوج تغییر در نسل امروز رو تازه سی چهل سال دیگه میشه درک کرد....

وقتی که یک مشت مادربزرگ دماغ عملی میخوان از گذشته‌شون برای نوه‌هاشون قصه بگن

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من هر وقت حوصله م سر میره یه اس ام اس به یه شماره ی اتفاقی میدم با این مضمون:

جسد رو قایم کردم،

حالا چیکار کنم؟

D:
یه همچین آدم چیزی هستم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هروقت دره این یخچال لامصبُ باز میکنیم خالیه ،

حالا اگه بخوایم یه قابلمه کوچیک تو یخچال جا بدیم باید یک ساعت پازل حل کنیم

با محتویات تا بتونیم جاش بدیم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

داشتم بدو بدو از پله ها پایین می رفتم

که تو پاگرد پله دیدم دختر همسایه داره زور میزنه چمدون گنده رو ببره پایین.

گفتم: کمک می خوای؟ گفت: ممنون

چمدونو بلند کردم، زاییدم! 70 کیلو بود! کم نیاوردم

و مثل اسب 4طبقه رو دویدم تا پایین.

به پارکینگ که رسیدم دیدم یارو هنوز بالای پله هاست و از لای نرده ها داره بهت زده نگاه میکنه.

گفتم می خوای ببرم بیرون؟!

لامصــب گفت: راستش داشتم می بردم بالا

من :| :| :((

ضایع شدن تا این حد؟؟؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

این همه شعر درباره چشم عسلی و آبی و سبزو مشکی گفتن

ینی یدونه شاعرم پیدا نشد واسه ما چش قهوه ایا دو بیت شعر بگه؟

ینی ما چش قهوه ایا آدم نیستیم؟؟؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چنگیز خان مغول و هیتلر دوتاشون با هم به اندازه پراید آدم نکشتن!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

الان یه کیبورد باز کردم دارم درستش می کنم.

دخترم سه سالشه اومده کنارم ازم می پرسه: بابا این چیه؟

می گم: کیبورد.

می گه: من نبردم!

می گم: کیبورد!

می گه: من نبردم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

از مسئولین مخابرات عاجزانه خواهشمندم که کلماتی مانند
عجیجم-عجقم-خوشمل-جیجلم-قوفونت -عچل-چی چار می تونی؟- جوجویی عسیسم-قرفونت برم بر نگردم
و و و ....
فیلتر کنن و یک جامعه را از یک مصیبت نجات دهند :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

طرف توی برنامه زلال احکام سوال پرسیده: از حاج آقا نقویان میخوایم در مورد طرز اس ام اس زدن به نا محرم توضیح بدن…

خدا مارووووو با کیا کردی هفتاد میلیون؟؟؟ :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

وصیت نامه ماهاتما گاندی :
:

:

:

:

:

चपटे अकत पचक चपचेअ यपचप चपचेअ यप चपचेअ यप चपचेअ यप चपचेअ यप चपचेअ यप चपचेअ यप चपचेअ यपचपचा ठेआत झख़ढ हनी ऐग
:

:

:

:

خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم مخصوصاً اون قسمت که میگه : भीडग डीऔ

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ووووف ..! مــــای گـــاد!
من خیلی هَـــپی ام!
چطوری مای فرندِ من! کلی میست کرده بودم!
خدارو تنکس،همه چی اوکیه!!
وااای دَدی و مامی رو ببین!
وااااوووو تهران چقدر چینج شده!
قبلانا این میدون اونور نبود؟
آآآآخ آی لااااااو کبابِ ایرووونی با تومیتو!
ساری شما به تومیتو چی میگین ؟!
{ پسر عمه ی اینجانب در بازگشت از سفر سه روزه به تایلند } :
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 2,437