loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 9 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


لینک دانلود این اس ام اس ها


از خروپفای بابام فیلم گرفتم نشونش دادم باور کنه شبا خروپف میکنه.
بهم میگه :فتوشاپه!

*************************************

خانومه برای تولد شوهرش یه خط موبایل میخره تا غافلگیرش کنه.
توی آشپزخانه با سیم کارت جدید به شوهرش زنگ میزنه: سلام عزیزم
شوهرش می گه: سلام عزیزم ببخش بعدا خودم زنگ میزنم

الان عزرائیل تو آشپزخونست... !!!

*************************************

قرار نیست که همیشه من خوش باشم ...

دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم ...

امروز دیگری خوش است برای با تو بودن ...

و فردا یکی دیگر...

از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست .........!

تو می تونی .

*************************************

جالبه

من نمیدونم چرا همیشه عاشق کسی‌ میشم

که از لحاظ بیشعوری حرف اول رو می‌زنه !!!

*************************************

دو تا تی‌شرت خریدم یکی Small یکی XXL،

جفتشم اندازمه!!

*************************************

ببینید همه تون 0 بشین، یه دوزاری از حقوق من کم نمی کنن
همه تونم 20 بشین یه دوزاری به حقوق من اضافه نمی کنن.

[دبیر فیزیک-تقریبا هفته ای هفت بار]
*************************************

هـــرگـــز به گذشته برنگـــرد؛
اگر سیندرلا برای برداشتن کفشش برمیگشت،
هیچوقت یک پرنسس نمیشد...

*************************************

پسره قد فیل رشد کرده و قیافه ی گوریل داره،
نامزدش بهش میگه : جو جو...

*************************************

پشه ها مثل خودمونن، فقط محبت ندیدن؛
اصلا هممون یه پشه درون داریم کـــه آماده ی مکیدن خونِ این و اونِ...!

*************************************

مسابقه پیامکی ایرانسل(هر پیام 75تومان) برنده : هر روز1 لپ تاپ

سوال 1: آب خوبه؟ بله

2: درخت چه رنگ است؟ سبز

3: آهن سفت تره یا پنبه ؟ آهن

سوال آخر : شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد
که بود و اون روز تو خلوت خودش به چی فکر میکرد ؟؟؟

*************************************

خدایا مارو بکش بچه های مارو بکش اقوام مارو بکش پدر و مادر مارو بکش
خدایا اصلا هر چی مار تو دنیاست بکش!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 180
  • بازدید کلی : 2,510