loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 10 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها



فقط یک زن ایرونی میتونه با هیکل مثل گونی سیب زمینی و موهای شونه نشده و با لباسی که بوی شنبلیله.قورمه سبزیش 2 کیلومتر اونورتر هم میره ، از آشپزخونه بدوبدو بیاد بیرون تا صحنه معرفی ملکه زیبایی 2012 رو ببینه و بعد با اعتماد بنفس کامل بگه : واااااااا !!!!! این کجاش خوشگله ؟؟؟؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دختر:خوابی؟؟؟
پسر: آره عزیزم!بیدار شدم زنگ می زنم بهت!
دختر:من دوست پسر قبلیم این موقع روز خواب نبود!
پسر:چه ربطی داره؟
دختر:من واسش مهم بودم!
پسر:خوب بیا من بیدار شدم، خوب شد؟
دختر:دوست پسر قبلیم اصلا" نمی گفت: من بیدار شدم بیا!
پسر:اون یه آدمه دیگه بود من یه آدمه دیگه!
دختر:من كه همون آدمم!
پسر:من قانع شدم ، از این به بعد هر روز 6 صبح بیدارم!
دختر:من 6 خوابم!
پسر:من دوست دختر قبلیم 6 صبح بیدار بود!
دختر: خب پس برو با همون! ( گوشی رو قطع می كنه)!

و هنوز تحقیقات برای شناخت زنها ادامه دارد ..!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

طرف یه پاش لنگ بوده، با کشتی میره سفر...
وقتی برمیگرده رفیقش میگه خب سفر خوش گذشت؟؟
میگه نه بابا همش استرس داشتم هی می گفتن لنگرو بندازین تو آب..!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

با رفیقم چت میکردم میگه: من برم برمیگردم
میگم: کجا داری میری

میگه اگه دختر بودی بهت میگفتم الان تایم ورزشمه ولی چون تویی دارم میرم ببینم اگه نون داشته باشیم یه آبی بهش بزنم با پنیر صبحانه بخورم. :))

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دیروز رفتم بقالی سر کوچمون یه دختر و پسر دوقلو خوشگل کوچولو تو بقالی بودن
بعدش من لپای دختررو کشیدم گفتم اسمت چیه ؟
پسره عصبی شد گفت زهرا اسمتو بهش نگو .. دی:

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یه سوال چند وقتِ ذهنِ منو به خودش مشغول کرده
چرا همش ما باید دنباله نیمه گمشدمون بگردیم
چرا اون نمیاد دنبال ما بگرده؟؟ چرا :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یه بار جوگیر شدم یه پیرمرد کور رو به زور از خیابون رد کردم
دیدم یه چیزایی می گفتا شلوغ بود توجه نکردم.
اون ور خیابون با عصا زد منو گفت احمق اونجا منتظر پسرم بودم!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو اتاق یه دونه پشه هست! صبح جای 1500 تا نیش!!!
چقدر مگه معد? این جا داره؟!؟! کجا پس میده؟؟؟ با چه سرعتی هضم میشه!؟
چه وضعیه :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

فیزیک خیلی آسونتر میشد ، اگه به جای سیب، خود درخت رو نیوتن افتاده بود :دی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بچه م دو سالشه ! الان یه ماهه به من میگه دایی محسن :|
نه دایی داره نه محسن داریم !!!
امکان داره آدم تو این سن توهم بزنه ؟ :(

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 2,418