loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 9 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود این اس ام اس ها


همیشه باید کسی باشد
تا بغض‌هایت را قبل از لرزیدن چانه‌ات بفهمد
باید کسی باشد … …
که وقتی صدایت لرزید بفهمد
که اگر سکوت کردی، بفهمد …
کسی باشد که اگر بهانه‌گیر شدی بفهمد
کسی باشد که اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن و نبودن بفهمد
به توجهش احتیاج داری
بفهمد که درد داری که زندگی درد دارد که دلگیری
بفهمد که دلت برای چیزهای کوچکش تنگ شده است
بفهمد که دلت برای قدم زدن زیرِ باران تنگ شده است
همیشه باید کسی باشد همیشه…!

***********************************

برای دلم گاهی پدر میشوم !
خشمگین میگویم : بس کن ؛ تو دیگر بزرگ شدی !

***********************************

آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری
تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی
ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد!

***********************************

حواسم را هر کجا که پرت می کنم ، باز کنار تو می افتد !

***********************************

سالها بعد، یاد تو از خاطرم خواهد گذشت و نخواهم دانست کجایی اما،
آرزوی من برای خوشبختی تو، تو را درخواهد یافت و در بر خواهد گرفت
و احساس خواهی کرد اندکی شادتر و اندکی خوشبخت تر
و نخواهی دانست که چرا…

***********************************

دل شکستن چاره اش سنگ نیست این دل ما با نگاهی سرد نیز میشکند

***********************************

بی دلی در همه احوال خدا با او بود…او نمی دیدش و از دور خدایا می کرد

***********************************

فقط موج های دریا هستند که عاشقن آره فقط اونا هستن
با اینکه میدونن اگر برسن به ساحل میمیرن بازم بیقرار رسیدنن

***********************************

گل عشق را در دست میگیرم و هی زیر لب زمزمه میکنم دوسم داره دوسم نداره…
با ترس تک تک گلبرگ ها را یواش یواش میکنم و همچنان زمزمه میکنم…
برای ادامه دادن مردد هستم ولی نه! میترسم!
چشم هایم را بسته نیت میکنم ”دوسم داره” و همه ی گلبرگ ها رو یهو میکنم

***********************************

کوچک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم …
اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم …
کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش را ... می توان از نگاهش خواند
اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد …
و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم

***********************************

اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است
اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بحر رنج است
اگر عاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است

***********************************

پنجره را که باز می کنی
دلم می آید و
لبِ طاقچه ی نگاهت
می نشیند!
می بینی؟!
دلم بی دام و دانه
جَلدِ نگاهت شده است..!!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 2,440