loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 12 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آخر به چه كار من می آیند
آفتاب و ماه
وقتی تو نباشی.

****************************************************************

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

****************************************************************

دوستت دارم ها رو بگین قبل از اینکه به دوستت داشتم تبدیل بشن ...

****************************************************************

بوی رفتن میدهی.
در را باز میگذارم
وقتی برو
که گنجشک ها و ستاره ها
خوابند ...

****************************************************************

میلیون ها و میلیاردها آدم توی این دنیا هستن و همشون می تونن بی تو زندگی کنن، اما من ِ بدبخت نمی تونم!!!


****************************************************************

یکی باید باشد
که وقتِ نبودن‌ت
بی‌تاب شود!

****************************************************************

باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین می کنم
من می توانم می شود ، آرام تلقین می کنم...

****************************************************************

صــــــــبـر.....!!
یکــ فریب بزرگ است !
سالـهــــــــاسـت بـا غـوره هـا کلنجـار میروم ....
حلـوا نمیشونـد..!

****************************************************************

بیاد آوردنت
هر روز
دردآورترین شکل فراموشی است.!!!

****************************************************************

دلم میگیرد وفتی می بینم تو تمام شعر های
من بودی
ومن جوکی برای خنده هایت

****************************************************************

یه رابطه از اونجایی خراب میشه که تو ناراحتش کنی و یکی دیگه ارومش...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 2,379