loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 11 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


لینک دانلود این اس ام اس ها



امسال هرکی اومد خونه ما عید دیدنی، بهش می گفتم واااااای چقد چاق شدی...
طرفم از همون خونه ما شروع میکرد به رژیم گرفتن...
کلی به اقتصاد خانواده کمک کردم!!!

**************************************

مامانم داره به یه زنه آمریکایی هفت سینو توضیح میده:
It should be start with "S", like APPLE

**************************************

جدیدا رفاقتا دو حالت بیشتر نداره
یا تو آویزون رفیقتی ، یا رفیقت آویزون تو !

**************************************

یارو توی کوه داشته قدم میزده یه زمرد پیدا کرده به وزن یازده و نیم کیلوگرم!
اونوخ من یه بیست و پنج تومنی توی خیابون دیدم خم شدم وردارم شلوارم جر خورد!!

**************************************

ترسناک ترین جمله دوران بچگی :
صبر کن برسیم خونه ، من میدونم و تو......

**************************************

تجویز دارو ...
.
.
.
سه بسته خاک برات نوشتم هر هشت ساعت می‌ریزی رو سرت!!

**************************************

فیسبوک میپرسه داری به چی فکر میکنی...
توییتر میپرسه داری چی کار میکنی...
فور اسکوئر میپرسه کجایی...
پلاس میپرسه چی شده جدیدا...
اینترنت داره تبدیل به یه دوست سمج میشه!!

**************************************

اومدم خونه ، میبینم یه سری کاغذ چسبیده به دیوار ، روش نوشته 18+
همینطور که مسیر کاغذها رو دنبال میکنم ، میبینم میرسه تو آشپزخونه ، آخرین برگ روش نوشته :
" آشغالا رو بزار دم درب "!!!
**************************************

از یارو میپرسن به زنبوری که تو کندو از همه زنبورها مراقبت میکنه چی میگن؟
یارو میگه: بهش میگن خسته نباشی!!

**************************************

یارو به نامزدش اس ام اس میزنه:
عزیزم من تا 10 دقیقه دیگه میام پیشت و اگه نیومدم اس ام اس رو دوباره بخون!

**************************************

دختر : مامان خواستگاری که میخواد بیاد ازم 23 سال بزرگتره
مادر : چی میگی؟ میخوای با یکی همسن بابات ازدواج کنی ؟
دختر : بهم گفته میخواد زنشو طلاق بده
مادر : مگه زنم داره ؟
دختر : آره سه تا هم بچه داره
مادر : وای خدای من ، آخ قلبم !
دختر : ولی خیلی پولداره ، چند تا برج ساخته که یکی از اونا برج میلاده !
مادر : بگو ببینم خیلی دوستش داری ؟!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 2,403