loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 9 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


هنوز هم با منی ، خیالت راحت ، دارمت
تو را کنار سگ های وحشی دلم بسته ام !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

برای با او و اوووهــ ـــا بودن چه بی طاقتی
اول من را تمام کن . . !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دیروز با اول شخص بوده ای …
امروز با سوم شخص …
چه راحت با اشخاص رابطه داری

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

کارَت که با من تمام شد ، پرت کن بیرون مرا . . .
راحت ترم …
تا بگویی دوستت دارم . . به دروغ . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من که نقاشی ام تعریفی ندارد
لااقل خودت راهت را بکش و بـــــرو !!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

احساس است…
مزرعــــه که نیست
هـــــی شخـــمش میـــــزنی لعنتــــــی…!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مانند شیشه
شکستنـــــم آسان بـــود . . .
ولی
دیگـــر به مــن دست نزن
این بار زخمی ات خواهم کرد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو سراپا ادعایی عزیزم …
انکار نکن !
عشقت را چشیدم ، طعم کشک میدهد !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

صدا …
دوربین …
حرکت …
باز هم برایم نقش بازی کن !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هنوز آنقدر ضعیف نشده ام
که خطرِ ریزشِ این کـوه را جار بزنم
اما تــــو
حوالیِ من که می رسی احتیاط کن

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من اگر دختر نفرین شده ی اندوهم
یا که از نسل گلی هرزه میان کوهم
تو هم آن آدمک چوبیه پیمان شکنی
که فقط لایق آتش زدنی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

وفا ! یعنی این که :
بعد از رفتنت
حتی نگذاشتم کسی بفهمد مرا دور زدی !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نــَـمـَــکــ بَـــر زَخمــَم نَپـــــــاش
یادَت باشَـــــــــــــــــــــــد
این نَـــمَـــــکـــ هـــارا از سـَـــرِ سُـــفره ی دِلِ مَـــــن بَــــرداشتی…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تمام شدن من پایان من نیست… آغاز بی لیاقتی توست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام
آنـــقدر کــهنه…
کــه می شــوَد
رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم
یــادگــاری نــوشت…
بنویس
و…
برو…..

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنهایى با ارزشه چون خالی از انسانهاى بى ارزشه…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تقصیر تو نیست، مقصر معلم دستور زبان فارسی بود:
به من نگفت که من با هر تویی ما نمیشود!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

امروز به “آنهایی” می اندیشم که روی “شانه هایم” گریه کردند
و نوبت “من” که شد “شانه ” خالی کردند !!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

پستی در تو موج میزند
احساست را بریده اند ؟!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نمی دانــــم
شاید فکر میکنی که فقط خودت میدانـــی
بوی گند کثافتت شهر را گرفته
حالا همه میدانند …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو خوبی ، تو ماهی ، یه دونه ای
آره…
فقط آدم هم بشی حــــلّــــــه . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دیـــــــــــگر هیـچ چیــز مشتــــــــرکی بیــن مـا نیــــست. . . . .
تنـــــها آسمــــــانمــان یـــــکـــیست . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بگـــذار آغوشم بـــرای همیشه یخ بـــزند
نمی خواهم کـــسی شـــال گردن اضافی اش را دور گـــردن احســـاسم بیاندازد . . . !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نترس جانم!
ظرفیت باور من به اندازه ی همه ی دنیاست
تو دروغت را بگو

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ای دل بی ارزش !
لامـــصب……………..یاد بگیر !
اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم
لزوما به این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره…!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بعضی آدمها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن
تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون
فقط برای تو ضرر داره…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

این روزهــا ، …
هر جایی را که نگاه می کنم پـــــــــ ـر است از وجود آدم های” بی وجـــ ـود ” …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

زیاد فرقی نکرده…
خودِخودشه
فقط اونی که داره باهاش قدم میزنه
” من ” نیستم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دل را بدنام نکنیـــــــــــــــــم …
آنچه بعضی ها در سینه دارند
کاروانسراست ؛
نه دل …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

از پنجره شستند چرا ؟؟باران را
از یاد ببردند چرا ؟؟ یاران را
آنها به گمان خویش روشنفکرند
باور نکنید این دغل کاران را

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دوستت دارم هایت را باور می کنم
درست مثل امضای آخر نامه هایت که می گویی خون است…
اما طعم آب انار می دهد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

وقتی بنا را بر رفتن گذاشتی …
تو با هر سیب کرم خورده ای وسوسه میشوی …
پس همان بهتر که نباشی …
برو … !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

این روزها هرکی منو میبینه میگه :
وااای خوش به حالت چقدر لاغر شدی !!! رمز موفقیتت چی بوده ؟
من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم : بازیچه شدن …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ز دوستان دو رنگم عجیب دل تنگ است
فدای همت آن دشمنی که یکرنگ است

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

زخــمهـایــم به طعنـه مـی گــوینــد : دوستــانــت ، چـــقدر بـــانمـــک انـــد…..

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هر چیزی زیادیش دل رو میزنه ، زیاد دوستت داشتم …
هروقت حرف دلمو زدم ، دلتو زدم !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده ام…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

این روزها ساکت که بمانی…
می رود به حساب جواب نداشتنت
عمرا اگر بفهمند داری جان میکنی
تا احترامشان را نگه داری …..
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 2,387