loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 12 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها




این آدمایی که سه صفحه بهشون اس ام اس میدی
بعد مثل معلولا فقط یه کلمه تایپ میکنن OK
باید بگیری اون دکمه های کیبورد موبایلشونو با بیل داغون کنی
ازش فقط یه o بمونه با یه k
تا حالشون جا بیاد!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دیشب ساعته 2 نصفه شب دختر خالم بعده یه سال اس داده…
دختر خالم : سلام ،میدونی جریان چیه؟؟
من : سلام نه بگو بینم چیه نصفه شبی؟
دختر خالم: به مقدار الکترسیته ای که از یک رسانا عبور میکند جریان میگویند!!!
من : :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

به یارو میگم از اینجا چطوری میشه برم میدون ولیعصر؟
میگه: باید بپرسی!!!!!!!
بهش میگم به نظرت الان دارم خیار پوست میکنم؟؟؟!!؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

همچین میگن چوب خدا صدا نداره انگار بقیه چوبا اکو به خودشون وصل کردن ترانه های درخواستی پخش میکنن !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بابابزرگم داشت تو خواب صداهای عجیب و غریب در میاورد !
خانمم میگه داره خرناس میکشه؟!
پَ نه پَ داره کانکت میشه ولی چون تو محل ما ADSL نمیدن از dial-up استفاده میکنه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من : مامان شام چی داریم گشنمه…
مامانم خطاب به بابام: شما شام میخوری ؟
بابام : نه…
مامانم خطاب به من: من که شام نمیخورم بابات هم نمیخوره، خودت پاشو یه چیزی بخور…
سه تا تخم مرغ نیمرو میکنم، میام میشینم پای سفره شروع میکنم به خوردن که:
بابام: نمیدونم چرا گشنه ام شد، من فقط یکی دو لقمه میخورم…
خانم شما نمیخوری؟
مامانم: من؟ نمیدونم… حالا یکم میخورم دیگه…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یه زمان ملت کارشون که با کامپیوتر تموم میشد روی کیبورد و مانیتور و کیس کاور می کشیدن!
یعنی در حد رو مبلی پذیرایی!
این روزا وقت نمیشه بدبختو خاموش کنیم خنک شه!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

این دستشویی عمومیایی که دراش نصف از بالا نیست، نصف از پایین،
وسطش هم یه سولاخ قد کله آدم داره…
دیگه اصن چه کاریه ؟؟؟
یهو بیایم همون وسط دور همی…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یادش بخیر…شما یادتون نمیاد !
یکی از عاشقانه ترین صداها، صدای کانکت شدن مودم به اینترنت بود…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

امروز یه احساس خیلی بدی بهم دست داد ولی من بهش دست ندادم…
خلاصه تو جمع کلی ضایش کردم…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دیدین صبحا که بیدار میشین بعدش یه لحظه دوباره میخوابین،
بیدار که میشی میبینی 30 دقیقه گذشته…؟؟؟
حالا تابلوئه که 2دقیقه بیشتر نخوابیدیا ! فکر میکنن ما خریم… !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 2,428