loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 9 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

1- بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای این که سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند......
....مادر تو غزل زیبای محبت و ایثاری...... دوستت دارم و نام تو را با چشمه ها و رود ها زمزمه میکنم...... .

2- مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم، اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی. روزت مبارک.

3- مادرم، تو تنها ستاره ای هستی که در روز و شب من می درخشی، ای ستاره زندگیم تو را با تمام وجودم دوست دارم. روزت مبارک.

4- مادرم در تمام زندگیم تنها دلیل بودنم تویی، روزت مبارک فرشته خلقت.

5- زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است، "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق، واژه ای شیرین و مهربان. روزت مبارک مادر.

6- مادر، ای لطیفترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاه روییدنم را باران مهربان بودیکه به آرامی سیرابم کند و گاه پروریدنم
آغوشی گرم که بالنده ام سازد. روز به اوج نشستنت مبارک مادر.

7- آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جای دارد، به مادرم که مهرش تا ابد در دلم جاریست.

8- تو بهترین گل، میان شهر گلهایی، تو رنگ آفتابی، شب که میرسد، مثل ستاره، گویا مهتابی..... . مادر خوبم روزت مبارک.

9- همسر عزیزم، زن زندگی من، بدان همیشه و در همه شرایط دوستت دارم و هزاران هزار شاخه رُز صورتی را به همراه تمام عشق
که موجودیم است تقدیمت میکنم. روزت مبارک.

10- همسر عزیزم، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت دارم. روزت مبارک.

11- میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان بر شما و تمام ایرانیان مبارک باد . . ..

12- تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه مثل یک طفل خواب آلوده من محتاج آغوشم از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم برای سرنوشت من تو دلواپس ترین بودی برای اشکهای من همیشه آستین بودی تو ای همیشه غم خوارم تو ای مطرح ترین یارم به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم

13- زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است.

14- شعر زیبای محبت مادر

بی محبت مادر/ یک قنات بی آبم

مثل راه بی مقصد /  مثل عکس بی قابم

بی محبت مادر / از شکوفه ها دورم

یک کبوتر بی بال / یک چراغ بی نورم

بی محبتِ مادر / چون لبان بی لبخند

ساکتم و غمگینم / مثل بلبلی در بند

بی محبت مادر / در دلم صفایی نیست

از بهار در قلبم  / هیچ رد پایی نیست

                                                              دانلود این اس ام اس ها در یک فایل txt
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 2,412