loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 10 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها





دوره ای شده که حاضرم جای "پت"باشم اما یه دوست واقعی مثل "مت"داشته باشم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

به بعضیا تو زندگی باید گُفت.. من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

سگ بفهمه دوسش داری باوفا میشه.
آدم بفهمه دوسش داری هار میشه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو هَمیـــشه میگفتـــــی :
مـــــــن ، یه تار مُوی تو را به هیچ کَس نمیــــــدَهم!
اینقَدر تار های مویِ مَن را به این و آن دادی تا کَچَــــل شدم !
حـــــــالا برو دســـــت از سر کچلم بردار

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بگذار س ـ ک ـ و ـ ت قانون زندگی من باشد...
وقتی واژه ها درد را نمی فهمند.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنگی نفست رو نندا ز گردن آلودگی هوا
دلت رو ببین ، کجا گیر کرده!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ارزش دل قد یک مورچه است:
هر دو خواسته یا ناخواسته زیر پا له میشوند.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

راحت بگم
خطای دید بود
هیچی نبودی
زیادی گنده می دیدمت..

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تمام شدن من پایان من نیست
آغاز بی لیاقتی توست ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

كاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام ، یه باشگاه زیبایی افكار هم داشتیم ؛ مشكل امروز ما اندام ها نیستن ، افكارها هستن !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:
میتونم بهت اعتماد کنم ؟!
در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

در رویاهایت جایی برایم باز کن ، جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ، خسته شدم از بی جایی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دنبال کسی نیستم که وقتی میگم میرم
بگه : "نرو!"
کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم
بگه : صب کن منم باهات بیام، تنهانرو 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 2,466