loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 8 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)




لینک دانلود این جملات



یه داداش کوچیکم (6 سالشه) تو یه فرشته کوچولویی! میگه نه, من یه خدام !!!!!
داداشه خود بزرگ بینه من دارم؟؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خواهرم تقلب نوشته اومدن ازش بگیرن تقلبو جوییده قورت داده !!!!
خواهرم :))
مراقب :|
بقیه =))
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یکی از فامیلامون خیلی سال پیش که راهنمایی بود موقع امتحانا تقلب نوشته بود تو برگه های کوچیک با خودش برده بود سر جلسه،یکی از سوالا اومده بود فامیله تنبلو خجسته من حال نداشته جوابو بنویسه،برگه تقلبشو چسبونده بود به برگه امتحان جلوی سوالشم نوشته بود جواب ضمیمه شده،معلمشم فهمیده بود تقلب کرده انداخته بودتش،یه همچین فامیلای فراخ و داغانی دارم من:))
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بابام نمونه بارز یک موجود دهن سرویس کن هست. یهو ساعت پنج صبح میاد بالا سرت چراغو روشن میکنه بعد کولرو خاموش میکنه میره.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

داره رعدوبرق میزنه مامانم میخواد بره پشت بوم لباسارو جمع کنه..
میگه وای چه رعدو برقی نکنه برق بگیرتم تو پاشو برو
من :|
مامانم :)
خواهرم :O

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من سره راهیم میدونم :(
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نشسته بودم یه هو مامانم از آشپزخونه اومد، بی مقدمه شروع كرد درباره فلفل صحبت كردن كه: میدونستی فلفل لاغر میكنه و ضد سرطانه؛ بعد نشست دو ساعت از خاطرات گذشتش و غذاهای خوشمزه و پر فلفل عمه اش حرف زد
آخرش معلوم شد فلفل از دستش در رفته، ریخته تو (شاممون).
ینی همچین مامان توجیه كننده ای دارم من!
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بابام منو رسونده دانشگاه موقع پیاده شدن بهش میگم تو که باید دور بزنی و بری" منو هم اون طرفه خیابون پیاده کن. میگهلازم نکرده خودت برو اون طرفه خیابون شاید یه ماشین بهت زد 120 میلیون به جیب زدیم!!!!!!!!!!!! بابای نگرانه داریم؟؟؟؟ فکو فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بخاطر بحث و جدل با مامانم دو روزه تو خونه اعتصاب غذا كردم. مامانم هرشب تا ساعت یك و نیم بیدار می مونه كه من نرم سر یخچال :).فك و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خالم کفش پاشنه بلند پوشیده قدش شده 60 متر! بهش میگم سلام مارو هم به خدا برسون! راستی خدا چه شکلیه؟
داییم شروع کرده فلسفه بافتن:خدا نه شکل داره و نه دیدنیه و نه شنیدنی! قابل درک هم نیست با این عقل و....
یعنی یه همچین دایی خداشناسی داریم ما!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

پسر داییم 3 سالشه خونه ما بود مامانم و خاله ام بردنش دسشویی اصرار داشتن بچه پی پی کنه ،در هم باز گذاشتن نشستن همون جلوی در:
مامانم:اَه کن
پسرداییم::|
خاله ام:دسشویی شماره 2 بکن
پسرداییم::|
مامانم :دسشویی بزرگ بکن
پسرداییم:|
خاله ام:زور بزن یه چیزی از پشتت دربیاد پسرگلم
پسرداییم::|
مامانم:خوبه به یکی از این پسرا بگیم بیاد جلوش دسشویی کنه بفهمه ما چی میگیم
پسرداییم:آها پی پی میگین
مامانم و خاله ام:آره آره آفرین حالا پی پی کن تا بهت جایزه بدیم
پسر داییم: پی پی ندارم جیش بکنم جایزه میدین؟
مامانم و خاله ام::O

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

امروز از برنامه Google earth پشت بوم خونمون رو پیدا كردم نشون مامانم دادم.حالا یه نقطه سیاه پیدا كرده كف میزنه و با كلی ذوق و شوق میگه این منم دارم لباس پهن میكنم. من :|
حالا بابام اومده مامانم دوید رفت بهش گفت.بابام اومده میزنه پس گردنم میگه چرا عكس مامانتو میذاری تو اینترنت؟؟؟
من دوباره :|
قشنگ كه توضیح دادم با یه حالت متفكرانه میگه:اگه بخوام از این آقای گوگول شكایت كنم حتما باید برم سفارت آمریكا؟ یا باید برم دادگستری؟
من :| :|
اینم فك فامیلای ما... فک و فامیله داریم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 2,446