loading...
مرجع تخصصی اس ام اس
حسین بازدید : 11 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها




ما در ره دوست نقص پیمان نکنیم / گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم

دنیا اگر از زیبا رویان لبریز شود / ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل

یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

از همان روز که مسکین سرای تو شدم/به تو سوگند که نمک گیر عطای تو شدم

گر کسی سلطنتی یافت به خود مینازد/من کنم ناز به عالم که رفیق تو شدم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ای کاش قانون همه دوستی ها این بود،یا رفاقت تعطیل یاجدایی هرگز….

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

آیا وکیلم شما را به دوستی خود با مهریه یک دنیا ارادت ومحبت یک عالم صداقت و صمیمیت و هزاران کلمه ی دوستت دارم در بیاورم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

آخه لجبازی و خودخواهی چه لذتی داره که بخاطرش حتی گاهی عزیزترین ها رو از خودمون می رنجونیم ؟؟
آخه مریضی ؟؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دوستان خوب خوشه هاى مرواریدند،، که داشتن آنها شوکت،، صحبت آنها ثروت،، دیدنشان عزت،، وکردنشان سراسر لذت است!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

با استناد به قانون جرایم رابطه ای
شما طبق مصادیق مجرمانه
به علت دلبری و ایجاد دلتنگی
محکوم به حبس ابد در قلب اینجانب میباشد
دوران محکومیت شما از هم اکنون آغاز میگردد.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

رفیق من صفا داره ؟ نداره
صدا داره ولی ، سیما نداره
فراوان میشود در وصف او گفت
ولی این SMS ها جا نداره … .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گر محبت ثمرش سوختن وساختن است / یابه میدان محبت سرخود باختن است

 من به میدان رفاقت گذرم ازسرخویش /  تا بدانندکه این حاصل دوست داشتن است

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

امشب این زندان عجب حالو هوای دارد،گپ زدن بادرو دیوار چه صفایی دارد،همه رفتن ازاین زندان ولی غصه نرفت،باز این دوست قدیمی چه وفایی دارد!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

درود بر کسانی که از پاکیشان دوستی آغاز میشود از صداقتشان دوستی ادامه میابد و ازوفایشان دوستی پایانی ندارد.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

شمع اگر سوخت و به پروانه وفادار نبود/من برآنم که بسوزم به کنارت ای دوست.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نمیدانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی!فقط یک آرزو دارم: که در دنیای شیرینت،میان قلب تو با غم نباشدهیچ پیوندی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

الهی روزگارت آفتابی، الهی رنگ قلبت رنگ شادی، الهی در همه دوران عمرت، به هرچه دوست داری، دست یابی. فدای تو
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 158
  • بازدید کلی : 2,488